Ειδικά Θέματα Προγραμματισμού


Μελέτη των βασικών εννοιών και μοντέλων που σχετίζονται με τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό χρησιμοποιώντας την γλώσσα JAVA.


Στόχοι Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματοςοι φοιτητέςθα πρέπει: 1. Να έχει κατανοήσει τα βασικά της γλώσσας προγραμματισμού JAVA. 2. Να έχει κατανοήσει τι είναι το interface και τι το implementation. 3. Να έχει κατανοήσει και να μπορείνα δημιουργεί Applets. 4. Να έχει κατανοήσει τη χρήση της βιβλιοθήκης  Swing. 5. Να μπορεί να δημιουργεί απλές εφαρμογέ ςJava. 6. Να μπορεί να δημιουργεί εφαρμογές παράλληλης εκτέλεσης κώδικα με νήματα. 7. Να μπορεί να κατανοήσει τα ζητήματα συγχρονισμούτου παράλληλου / πολυνηματικού κώδικα. Οι γενικές ικανότητες που θα αποκτήσει ο φοιτητήςείναι οι ακώλουθες 1. Να κατανοεί σε βάθος την φύση, την δομή και τις λειτουργίες των αντικειμενοστρεφών γλωσσών προγραμματισμού και ειδικότερα τη ςJava. 2. Να κατανοεί σε βάθος τις έννοιες της ενθυλάκωσης του πολυμορφισμού και της κληρονομικότητας 3. Να κατανοεί σε βάθος τη δομήτων κλάσεων, των μελών, και των μεθόδων τους 4. Να κατανοεί σε βάθος τις αφηρημένες κλάσεις και τη χρήση τους σε διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών (API). 5. Να κατανοεί σε βάθο ςτο μηχανισμότων εξαιρέσεων, και να μπορεί να συνθέτει αποσπάσματα κώδικα που εκμεταλλεύονται το συγκεκριμένο μηχανισμό 6. Να κατανοεί σε βάθοςτον παράλληλο κώδικα μέσω νημάτων, των προχωρημένων ζητημάτων πολυδιεργασίας καθώς και να συνθέτει ιεραρχίες κλάσεων μέσω των οποίων μπορούν να λυθούν προβλήματα που στη φύση τους είναι παράλληλα. 7. Να γνωρίζει σε βάθος να αναλύει, να σχεδιάζει και να υλοποιεί προγράμματα σε παραθυρικό περιβάλλον αλλά και σε διαδικτυακό  


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υφίστανται απαιτήσεις αλλά είναι επιθυμητή η γνώση που παρέχεται στα μαθήματα:  ΠρογραμματισμόςΙ (Κωδικόςμαθήματος Α2, Σύνδεσμος http://elearn.teikoz.gr/course/view.php?id=304)  ΠρογραμματισμόςΙΙ (Κωδικόςμαθήματος Γ1, Σύνδεσμος http://elearn.teikoz.gr/course/view.php?id=441)


Περιεχόμενα

Καλύπτονται θέματα που περιλαμβάνουν: ΔιαφορέςJava C++, πλεονεκτήματα της  Java. Εισαγωγή στην Java: κλάσεις αντικείμενα, μηνύματα, μεταβλητές μέθοδοι, κατασκευαστές έλεγχος πρόσβασης και υπερφόρτωση. Βασικές κλάσεις και πακέτα. Κληρονομικότητα, πολυμορφισμός αφηρημένες κλάσεις Σχεδιασμός OOP, interfaces, έσω κλάσεις πακέτα. Εξαιρέσεις χειρισμός εξαιρέσεων. Νήματα (threads) και συγχρονισμός νημάτων. Είσοδος/ Έξοδος Προγραμματισμός Applets. Abstract window toolkit (AWT), components, containers, γραφικά fonts, χρώματα , layouts, διαχείριση γεγονότων, images, animation.  

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Άγγελος Μιχάλας
Τμήμα: Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.(Καστοριά)
Ίδρυμα: ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ