Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής


Κατανοήση της χρησιμότητας και της λειτουργίας του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων στον αθλητισμό και την αναψυχή καθως και ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ κσι του τρόπου συμτονισμού και ελέγχου του μάρκετινγκ mix.


Στόχοι Μαθήματος

Μετά το τέλος των μαθημάτων ο φοιτητής/τρια θα είναι ικανός/νή να: γνωρίζει τις βασικές αρχές της επιστήμης του μάρκετινγκ αναγνωρίζει εφαρμογές των αρχών του μάρκετινγκ στην σύγχρονη Ελληνική και Διεθνή αγορά του Αθλητισμού και της Αναψυχής σχεδιάζει ένα πλάνο μάρκετινγκ για ένα φορέα του Αθλητισμού ή της Αναψυχής επικοινωνεί με το κοινό και διεξάγει Έρευνα Αγοράς σε θέματα αθλητισμού ή αναψυχής σε μια δημόσια περιοχή


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα


Περιεχόμενα

Η αθλητική βιομηχανία. Το αθλητικό προϊόν Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών Το περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού Τιμή /τιμολόγηση, Κανάλια Διανομής, Προώθηση και επικοινωνία Τμηματοποίηση της αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος υπηρεσίας Καταναλωτική συμπεριφορά στον Αθλητισμό και την Αναψυχή Ποιότητα στις υπηρεσίες, Ικανοποιημένος πελάτης, Αφοσίωση, Χορηγία στον Αθλητισμό Πλάνο μάρκετινγκ ----------------------------------------------------------------------- Οργάνωση έρευνας αγοράς (κατά ομάδες) Προετοιμασία ερωτηματολογίου και διεξαγωγή έρευνας σε δημόσιο χώρο. Συγκέντρωση δεδομένων, ανάλυση, σκιαγράφηση του προφίλ καταναλωτών Παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνας

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Χαρίλαος Κουθούρης
Τμήμα: Τμήμα επιστήμης φυσικής αγωγής και αθλητισμού
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Θεματική Περιοχή: Άλλο Επιστημονικό Υπο-Πεδίο
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά Δημιουργού

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ