Στρατηγική Επιχειρήσεων


Η στρατηγική αποτελεί το σημαντικότερο κομμάτι για μια σύγχρονη επιχείρηση και οργανισμό καθώς θέτει τις κατευθύνσεις και τους στόχους προς τους οποίους αυτή θα κινηθεί. Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές ερχονται σε επαφή με την έννοια της στρατηγικής και τη σημασία της για μια επιχείρηση - οργανισμό. Το ενδιαφέρον του μαθήματος επικεντρωνεται στη διαδικασία λήψεως στρατηγικών αποφάσεων αλλά και στις κύριες στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από την επιχείρηση. Εξετάζονται σύγχρονα θέματα στρατηγικής επιχειρήσεων, με την βοήθεια παραδειγμάτων και μελετών περιπτώσεων (case studies).


Στόχοι Μαθήματος

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητης/τρια θα ειναι σε θέση να: Κατανοεί τις βασικες έννοιες και σημασία της επιχειρηματικής στρατηγικής Αναγνωρίζει και να αναλύει τις παραμέτρους του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης που επηρεάζουν τη στρατηγική της. Αναλύει τους παράγοντες που οδηγούν στην επίτευξη και ανάπτυξη ενός διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Θέτει στρατηγικούς στόχους και να αναλύει τα μέσα για την εκπλήρωση τους.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Γνώση θεμάτων Διοίκησης και οργάνωσης επιχειρήσεων , Διοίκησης Λειτουργιών, Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Marketing


Περιεχόμενα

Έννοια, Σημασία, Ορισμός Επιχειρηματικής Στρατηγικής Ανάλυση εσωτερικού - εξωτερικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος Οι κύριες επιχειρηματικές στρατηγικές Οργανωτικές δομές και στρατηγική Μοντέλα στρατηγικών αποφάσεων - Αξιολόγηση στρατηγικών Στρατηγικές μεγέθυνσης Στρατηγικές Διεθνοποίησης Σύγχρονα θέματα στρατηγικής επιχειρήσεων

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Ιωάννης Αντωνιάδης
Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (Κοζάνης)
Ίδρυμα: ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ