Εκπαιδευτική Ψυχολογία


Είναι ένας επιστημονικός κλάδος που γεφυρώνει δύο τομείς την εκπαίδευση και την ψυχολογία. Ενδιαφέρεται κυρίως για την εφαρμογή των ψυχολογικών μεθόδων στη μελέτη και στην πρακτική της διδασκαλίας και της μάθησης


Στόχοι Μαθήματος

Ορισμός της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και όροι κλειδιά Τι πρέπει να γνωρίζουν οι Εκπαιδευτικοί για τα σημαντικά θέματα στη Σύγχρονη Εκπαιδευτική Ψυχολογία


Προαπαιτούμενες Γνώσεις


Περιεχόμενα

Θέματα στην οργάνωση και το χτίσιμο της γνώσης της Εκπαιδευτικής Ψ Η έννοια της γνωστικής, γλωσσικής και κοινωνικής ανάπτυξης στην βρεφική πρώτη και μέση παιδική ηλικία Διαφορές μαθητών (πως επηρεάζει η κουλτούρα τη διδασκαλία και τη μάθηση πως επηρεάζει το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο η εθνότητα η φυλή οι εμπειρίες η διγλωσσία την επίδοση των μαθητών Συμπεριφοριστικές θεωρίες μάθησης (ποιά η συμβολή αυτών στην κατανόηση της διαδικασίας της μάθησης) Θεωρίες επεξεργασίας πληροφοριών και γνωστικές θεωρίες μάθησης Ποιο θεωρείται αποτελεσματικό μάθημα Μαθητοκεντρικές και νοοκατασκευαστικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας Προσαρμογή της διδασκαλίας ώστε να προσαρμόζεται στις ατομικές ανάγκες Κίνητρα μάθησης και πώς διαμορφώνεται ένα αποτελεσματικό μαθησιακό περιβάλλον Αξιολόγηση της μάθησης με εισαγωγή στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες και πως αυτές χρησιμοποιούνται

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Βασιλική Γιαννούλη
Τμήμα: Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Ίδρυμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Ψυχολογία
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή CC BY-SA

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ