Προγραμματισμός και Εφαρμογές Υπολογιστών


Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής/τρια θα - έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές του προγραμματισμού, των αλγοριθμικών δομών και των τεχνικών ανάπτυξης προγραμμάτων, - αποκτήσει δεξιότητες προγραμματισμού σε περιβάλλον γλώσσας υψηλού επιπέδου, - μπορεί να συνδυάζει τις διάφορες αλγοριθμικές δομές και εντολές μιας γλώσσας προγραμματισμού, - αποκτήσει την ικανότητα σύνθεσης προγραμμάτων που επιλύουν συγκεκριμένα προβλήματα τόσο στο χώρο της Βιοτεχνολογίας όσο και γενικότερα άλλων επιστημονικών και πρακτικών προβλημάτων που απεικονίζουν πραγματικές καταστάσεις, - μπορεί να επεξεργάζεται προγραμματιστικά μεγάλους όγκους δεδομένων - παύσει να περιορίζεται από τις εξειδικευμένες δυνατότητες των υπαρχόντων πακέτων λογισμικού και θα μπορεί να αναπτύξει λογισμικό για την επίλυση εξειδικευμένων προβλημάτων, - αποκτήσει ευρύτερη αναλυτική και συνθετική σκέψη και δεξιότητες στην επίλυση ενός προβλήματος (όχι απαραίτητα προβλήματος που απαιτεί τη σύνταξη προγράμματος) με τον τεμαχισμό του σε επιμέρους απλούστερα που επιτυγχάνουν ενδιάμεσους στόχους.


Στόχοι Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής/τρια θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές του προγραμματισμού, των αλγοριθμικών δομών και των τεχνικών ανάπτυξης προγραμμάτων, αποκτήσει δεξιότητες προγραμματισμού σε περιβάλλον γλώσσας υψηλού επιπέδου, μπορεί να συνδυάζει τις διάφορες αλγοριθμικές δομές και εντολές μιας γλώσσας προγραμματισμού, αποκτήσει την ικανότητα σύνθεσης προγραμμάτων που επιλύουν συγκεκριμένα προβλήματα τόσο στο χώρο της Βιοτεχνολογίας όσο και γενικότερα άλλων επιστημονικών και πρακτικών προβλημάτων που απεικονίζουν πραγματικές καταστάσεις, μπορεί να επεξεργάζεται προγραμματιστικά μεγάλους όγκους δεδομένων παύσει να περιορίζεται από τις εξειδικευμένες δυνατότητες των υπαρχόντων πακέτων λογισμικού και θα μπορεί να αναπτύξει λογισμικό για την επίλυση εξειδικευμένων προβλημάτων, αποκτήσει ευρύτερη αναλυτική και συνθετική σκέψη και δεξιότητες στην επίλυση ενός προβλήματος (όχι απαραίτητα προβλήματος που απαιτεί τη σύνταξη προγράμματος) με τον τεμαχισμό του σε επιμέρους απλούστερα που επιτυγχάνουν ενδιάμεσους στόχους.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

-


Περιεχόμενα

Αλγόριθμοι και Επίλυση Προβλημάτων Εισαγωγή στον δομημένο και αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό Περιβάλλον ανάπτυξης προγράμματος Τύποι δεδομένων θεμελιώδεις και οριζόμενοι από τον χρήστη Μεταβλητές, Πράξεις, Εκφράσεις Χειρισμός προγραμματιστικών αντικειμένων Είσοδος δεδομένων / Έξοδος αποτελεσμάτων Συνθήκες - Δομές Απόφασης Δομές Επανάληψης Διαχείριση Πινάκων Ενσωματωμένες και οριζόμενες από το χρήστη Συναρτήσεις Διαχείριση Αρχείων Τεχνικές δημιουργίας διεπαφής χρήστη-υπολογιστή Εκσφαλμάτωση και Διαχείριση λαθών Διασύνδεση προγράμματος με άλλα περιβάλλοντα

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A+)


Εκπαιδευτές: Κωνσταντίνος Γιαλούρης
Τμήμα: Αγροτική Οικονομία κ Ανάπτυξη
Ίδρυμα: Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Θεματική Περιοχή: Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ