Επιχειρηματικά Σχέδια


Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι η παροχή προς τον φοιτητή μιας εμπεριστατωμένης εισαγωγής στη λειτουργία και τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Παρουσιάζονται και αναλύονται η σημασία και η οργάνωση των λειτουργιών της επιχείρησης, της διαδικασίας σχεδιασμού στο πλαίσιο της εταιρείας, της αναζήτησης πόρων και κεφαλαίων από εσωτερικές και εξωτερικές πηγές, για τη συγγραφή ενος επιχειρηματικού σχεδίου


Στόχοι Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: έχει γνώση της έννοιας και του λόγου σύνταξης ενός επιχειρηματικού σχεδίου. έχει γνώση των λειτουργιών της επιχείρησης, της διαδικασίας σχεδιασμού στο πλαίσιο της εταιρείας, της αναζήτησης πόρων και κεφαλαίων από εσωτερικές και εξωτερικές πηγές.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

Βασικές Γνώσεις Οικονομικής Επιχειρήσεων, Διοίκησης Επιχειρήσεων – Marketing, Χρηματοοικονομικής Διοικησης.


Περιεχόμενα

Έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου Στρατηγική ανάλυση Στρατηγικός σχεδιασμός Σχεδιασμός μάρκετινγκ Λειτουργικό σχέδιο Οργανωτικά και διοικητικά θέματα Χρηματοοικονομικό σχέδιο

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Αναστάσιος Αλεξανδρίδης
Τμήμα: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Ίδρυμα: ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ