Μάρκετινγκ και συμπεριφορά πελατών αναψυχής ΙΙ


Το μάθημα έχει σχεδιασθεί με σκοπό να διδάξει τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ στον αθλητισμό αναψυχής. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θεωρίες και πρακτικές που αφορούν στη χορηγία στον αθλητισμό αναψυχής.


Στόχοι Μαθήματος

Μετά το τέλος του μαθήματος οι χρήστες θα μπορούν: Να αναγνωρίζουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών/προϊόντων του αθλητισμού και τον τρόπο που επηρεάζουν τις πρακτικές του μάρκετινγκ στον αθλητισμό. Να κατανοήσουν τις αρχές και τους στόχους των χορηγικών προγραμμάτων. Να δημιουργήσουν προτάσεις χορηγίας. Να σχεδιάσουν και να αξιολογήσουν χορηγικά προγράμματα . Να αξιοποιούν εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης στον αθλητισμό αναψυχής.


Προαπαιτούμενες Γνώσεις

•  Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών •  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις •  Λήψη αποφάσεων •  Αυτόνομη εργασία •  Ομαδική εργασία •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον •  Σχεδιασμός και διαχείριση έργων


Περιεχόμενα

Αθλητική Χορηγία: Ορισμοί Τωρινή κατάσταση Χαρακτηριστικά αθλ. Χορηγίας Σημαντικότητα χορηγίας Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα αθλ. χορηγίας Αθλητική χορηγία: Στόχοι Εφαρμογή Οφέλη Μειονεκτήματα Χορηγικά προγράμματα Κατηγορίες χορηγών Αθλητική χορηγία: Διαδικασία πώλησης χορηγίας Πρόταση χορηγίας Χορηγικές συνεργασίες Αθλητική χορηγία: Επιτυχημένη χορηγία Διαφορές χορηγίας-παραδοσιακής διαφήμισης Αποτελεσματικότητα χορηγίας Λόγοι μέτρησης Μέτρηση Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της χορηγίας Δυσκολία στην εκτίμηση της αποτελεσματικότητα της χορηγίας Μάρκετινγκ διάσημων προσωπικοτήτων: Εκπρόσωποι Τρόποι ΜΔΠ Παράγοντες που επηρεάζουν το ΜΔΠ Χαρακτηριστικά ΜΔΠ Προσωπικότητα εκπροσώπου Πλεονεκτήματα ΜΔΠ Οφέλη ΜΔΠ Μειονεκτήματα ΜΔΠ Εγκεκριμένα προϊόντα στον αθλητισμό: Ορισμός Είδη εμπορικών συμβόλων Είδη ΕΠΑ Αξιοποίηση πνευματικών δικαιωμάτων Προσφορά ΕΠ στους καταναλωτές Παράγοντες οικοδόμησης προγράμματος δημιουργίας εγκεκριμένων προϊόντων (ΕΠ) Διαδικασία απόκτησης ΕΠ Επιτυχία προγραμμάτων παραχώρησης ΕΠ Παράνομα προϊόντα  Πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα Αθλητισμός και ΜΜΕ: Ορισμός Ρόλος των ΜΜΕ Παραδοσιακά/νέα ΜΜΕ Αθλητισμός και ΜΜΕ Αθλητισμός, χορηγία και ΜΜΕ Θετικές/αρνητικές επιδράσεις ΜΜΕ Αθλητική Χορηγία: Αθλητικά γεγονότα Επιθετικό μάρκετινγκ Ενεργοποίηση της χορηγίας Νομική προσέγγιση αθλ. γεγονότος: Ορισμός Στοιχεία που το καθορίζουν Ενδιαφερόμενα μέλη Έρευνα στην αθλ. χορηγία: Σημαντικότητα της έρευνας παράγοντες που επηρεάζουν τις επιπτώσεις της χορηγίας επιπτώσεις της χορηγίας Συμβουλές προς διοικητικά στελέχη Σημαντικότητα της έρευνας Πρόσφατες έρευνες

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Βαθμίδα:

Τύπος:

Προπτυχιακό

(A-)


Εκπαιδευτές: Νικόλαος Θεοδωράκης
Τμήμα: Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ίδρυμα: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεματική Περιοχή: Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άδεια Χρήσης: CC - Αναφορά - Παρόμοια Διανομή

Επισκεφτείτε το μάθημα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ